Monday, December 20, 2010

Kehidupan selepas beberape jam habis sekolah

Hai salam semua..aku nk citer siket laa pasal kehidupan aku yg xsampai sehari habes sekolah..memang bosan gile-gile..hmmm rase time sekolah laa yg paling best dpt jumpe cikgu,belajar,lepak ngn kawan-kawan..huhu tu semua dah jadi sejarah..pada mulanya memang aku nk sgt2 abes sekolah..tp tibe-tibe aku rase syg nk tggalkan sekolah..hmm mmg laa abes skolah nmpak mcm best..tp bosan..sebab tibe2 terpikir pasal duet belanje semua..hmm kalo sekolah xpayah nk pikir2 sebab mak bg duet belanje..skang duet belanje kene carik sendiri..xtaw nk buat apee..mls nk keje skang..cz aku nk startkan keje bulan 1..ehehe punce aku nk start keje bulan satu sebab 31/12 nieyh aku nk g sambut new year ngn member2 ahaha..ermm nk tulis ape lg eak?..hmm sampai sini jewlaa bro&sista leter TIESTO MALAYA merapu lagi kt blog nieyh ea;p
byee salam

No comments:

Post a Comment