Monday, December 20, 2010

wahh bestnyee td ayah belanje makan mcd

huhu hye guys..skang nieyh aku nk merapu pasal td..td aku kusyuk on9 then ayah aku suh aku cpt siap..cz die nk belanje makan..aku igt mkan kt kedai NASI KANDAR DEEN KT GOMBAK..tetibe akak aku yg num2 STOP kete kt depan mcd..huhu ayah ckp nk makan mcd..aku pon rase syok laa..mate aku pun da terbayang-bayang burger BIGMAC ahaha..tp yg jd penyebab kurang syok tu ialah service kt mcd MEDAN IDAMAN tu lambat..ahaha walopon lambat aku rileks jee..sebab org ckp SABAR TU SEPARUH DARIPADA IMAN ahaha..mmg syok gile dapat makan mcd ngn family..tp ernn akak aku num 1 ngn num 4 xder..then tempat dorang diganti oleh CEKYAH(AQILAH NAJIHAH) minah kechik yg xreti berenti b'cakap..ahaha biarlah die bising..kalo xbising sunyi plak..ermm aku rase sampai sini jewlaa aku merapu..ahahah k byee gudnite take care salam!!!

No comments:

Post a Comment